Skövde om natten..

Drömde häromnatten att jag åkt till Skövde. Det hela var ytterst hiskeligt, inte bara på grund av staden, men ack så häftig jag var! Jag hade nämligen farit dit på min kromglänsande sparkcykel. I drömmen var jag bara plötsligt framme, inne på en matbutik och åkte snabbt och smidigt ut genom de automatiska dörrarna. På ett torg stötte jag genast ihop med en person jag inte gillade, varpå jag stannade, glodde och gjorde miner, för att sedan göra en imponerande kickstart och svänga vidare i en vid båge över torget. Där träffade jag på en person jag uppenbarligen gillade, och stod posande liksom en moppesnubbe i åttan. Snart föll hon för min oöverträffliga coolhet och vi åkte på fest.

Hej och hå, hej och hå. Drömmen igenom minns jag en stark känsla av tvekan över min egna coolhet, hallå, jag åkte SPARKCYKEL! Vilket betyder att mitt oerhörda intellekt lyser igenom även i de mest absurda av drömvärldar.

 

Nu är det hemtenta som gäller. Sista handen där nu. Vilket betyder en sida eller så. Sedan, sedan, är det dags för helhjärtat umgänge med min löövbäjjby Jacks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0