Hujeda mig.


Herre min je, vad tida tycks mig passera obemärkt!

Bor nu i min nya kvart, ASFIN, bästa läget, bästa standarden, bra bra bra.

Lite värre är det med pluggandet just nu. Bläbläblä. Men jag tror att det ska ta sig. Hoppas jag. Har en reservplan för framtiden nu i alla fall, vilket känns positivt. Vi får se hur det blir dock, mitt tillfälliga fysiska handikapp sätter så att säga käppar i hjulet för mig.

Jag är otroligt trött på det stillastående läget på queerfronten här i stan. Uschaan! Är fett sugen på att resa bort, och att queera loss på Regnbågsfestivalen i Malmö är oerhört lockande.

I övrigt är jag inne i en spontan period av bekännelse. Tvätta öronen, så är det ingen hejd på vad du kan få reda på! Hehe.

Götta på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0