Nu, banne mig!


Nu kände jag att det var dags! Även jag börjar blogga offentligt.
Börjar med att skryta om min Berlinresa som jag strax ska iväg på. Polarna är redan där nere och väntar på mig, som sitter hemma i Linkan några timmar till..
Alla kläder ligger i tvätten, så jag har inte packat ett dyft. Sista minuten är Lex i ett nötskal!


Föregående helg spenderade jag i Sthlm på konferens med SFQ, Sveriges förenade HBTQ-studenter. Det avr otroligt bra, blev bombarderad med bra information och träffade många trevliga personer från olika lokalavdelningar runt om i Sverige.  Fler konferenser, tack!

Våra projekt i Linkan är för tillfället bara fem, som så klart ska ske ungefär samtidigt allihopa.
Först ut är iaf mitt projketbarn: spelning med Maud Lindström på Pub Örat, som kick off inför kulturfestivalen Peking Pride i Nkpg. Dit borde alla komma!

nu är det packa väskan som gäller.
¡¡BERLIN BERLIN BERLIN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0