Samstag..

Jaha, så var det lördag. Första arbetsveckan på Posten avklarad, ska börja köra själv på måndag.
Detta firar jag genom att jobba extra på mitt andra jobb hela helgen. Inte gött mos, men sen blir det stålars.

Det som irriterar mig mest nu för tiden är att dte är så sjukt dyrt att resa.

Visst att det kostar lite att åka till typ Stockholm och andra populära städer, men småhålor borde det banne mig vara billigt att resa till!

Jag har allstå kollat upp priserna för att ta sig till exempelvis Skövde. Det var dyrare än att åka till Sthlm samma dag.
Varför?!
Det borde vara asbilligt. Jag menar, vem vill åka dit? Nej, hujeda mig. Det blir till att stanna i stan. Uschaan.


Vädret är helt sjukt. Spöregnet och åskan kom hit till stan igår och nu är det störtskurar spridda över dagen. Jag som ska grilla ikväll.. Får se hur det går. Har dock fått en superbra regnjacka som ingår i arbetsuniformen på Posten, så jag klarar mig. :)


Blev hotad på jobbet idag. Fattar inte folks problem. Börja med någon aktivitet istället för att ta ut aggressioner på okända människor. Fy fan alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0